عظیم خودرو خدمات پس از فروش خود را افتتاح کرد

عظیم خودرو خدمات پس از فروش خود را افتتاح کرد

عظيم خودرو خدمات پس از فروش خود را افتتاح کرد.شرکت عظيم خودرو به عنوان يکي از جوان ترين توليد کنندگان خودرو در کشور اقدامات در خوري را طي اين مدت انجام داده است.يکي از اين زمينه ها خدمات پس از فروش است.بر همين اساس پيمان کيايي مدير خدمات پس از فروش شرکت عظيم خودرو از آخرين اقدامات شرکت متبوع خود در حوزه خدمات پس از فروش و خدمت رساني به مشتريان توضيحاتي را ارائه کرده است.
شرکت توسعه خدمات پس از فروش عظيم خودرو يکي از شرکت هاي عضو هلدينگ عظيم خودرو است و بيش از يک سال از عمر آن ميگذرد.از آنجايي که شرکت عظيم خودرو بر توليد خودرو متمرکز شده است , بايد الزامات مربوط به زنجيره خودروسازي را رعايت کند.در اين زنجيره 3 حلقه اصلي تامين , توليد , فروش و خدمات پس از فروش وجود داردکه اين شرکت عهده دار بخش اخرزنجيره است.ماموريت اصلي اين شرکت بسط و توسعه خدمات پس از فروش خودروهايي است که توسط عظيم خودرو توليد يا فروخته ميشوند.براي افزايش رضايت مصرف کنندگان ايجاد و توسعه شبکه تعميرگاهي , توسعه شبکه فروش قطعات , آموزش و ارتقاي دانش فني تعميرکاران , ارتقاي سطح استانداردهاي عملياتي و تشکيل تيم هاي مميزي و اصلاح در دستور کار اين شرکت قرار گرفته است.شرکت خدمات پس از فروش عظيم خودرو در حال حاضر با در اختيار داشتن 5 تعميرگاه در سطح شهر هاي تهران و کرج به مشتريان خود خدمات ارائه ميدهد.


تاسيس چند تعمير گاه ديگر نيز در مراکز استان هاي پر تردد کشور در حال انجام است و به محض راه اندازي , اطلاعات آنها در اختيار مصرف کنندگان عزيز قرار خواهد گرفت.از انجايي که ارائه خدمت مربوط به خودروهاي مختلف موجود در بازار ايران از اهداف اصلي اين شرکت است , در حال آموزش و ارتقاي سطح کيفي تعميرکاران و توسعه ابزار  و امکانات تعميرگاهي هستيم.ارائه خدمت به صورت کلينيک تخصصي خودرو در يک تعميرگاه صرفا مختص محصولات شرکت ايران خودرو و در يک تعميرگاه مختص محصولات شرکت سايپا انجام ميشود.
از پيمان کيايي مدير خدمات پس از فروش عظيم خودرو پرسيديم که در ارتباط با مولتي برند بودن شرکت خدمات پس از فروش عظيم خودرو گفتيد.به همين مناسبت هم بايد تعدد در تخصص و ارائه خدمات بالا باشد.آيا نيروهاي شما هم براي برند تخصص دارند يا به صورت ملي آموزش ميبينند؟
همان گونه که گفتيم دو تعميرگاه به صورت کاملا تخصصي در اختيار محصولات ايران خودرو و سايپا قرار گرفته اند و با استاندارد هاي اين 2 شرکت تجهيز شده اند و مشغول به فعاليت هستند.در اين تعميرگاها پرسنل به صورت ويژه از آموزش هاي تخصصي اين دو شرکت بهره ميبرند و استاندارد هاي عملياتي اين شرکت ها جاري است.در ساير تعميرگاهاه نيز گروه هاي تخصصي به صورت بخش بندي شده مشغول خدمت هستند و کادر متخصص از بين اين افراد دوره ديده و شايسته انتخاب شده اند و همگي در کار خود خبره هستند.در کنار آموزش هاي تخصصي , دوره هاي تکميلي نيز در اين شرکت برگزار ميشود و همکاران از اين مباحث بهره مند هستند.
استاندارد هاي تدوين شده که توسط واحد مهندسي شرکت براي هدايت تعميرگاها تدوين شده , بسيار سختگيرانه است و با هدف ايجاد بيشترين رضايت مندي در مشتريان و جلوگيري از بروز خطا در فرايند تعمير طراحي شده اند و مرتبا مورد بازنگري هاي دوره اي قرار ميگيرند.تلاش ما بر اين است مراجعان محترم به شبکه تعميرگاهي , خدمات مورد نياز را در کمال آرامش و با سرعت و دقت بالا دريافت کنند.


آيا روح عظيم خودرو در شبکه خدمات پس از فروش هم حاکم است؟
خط و خطوط کار کاملا مشخص و معلوم است و مديران, مسئولان سازمان بالا دستي و همکاران در صف و ستاد دقيقا ميدانند به کجا ميروند.تقريبا براي همه کار ها , برنامه و استراتژي تدوين شده است و در اين راستا جلسات متعددي براي آشنايي همکاران با وظايف و چارچوب هاي شرکت برگزار ميشود.براي لباس کار و دکوراسيون اماکن مختلف استاندارد هايي طراحي و اجرا ميشود و تلاش بر اين است که يکنواختي در ارائه خدمات به نحوي انجام شود تا مراجعان ما امنيت و اعتماد را در تمام شکه هاي خدمت رساني تجربه کنند.
همان طور که اشاره کرديد عظيم خودرو يکي از جوان ترين توليد کنندگان خودرو در ايران است.به نظر شما براي جلب رضايت مشتري و افزايش آنها , بخش خدمات پس از فروش چه نقشي بايد ايفا کند؟
در اين رابطه بايد اشاره مختصري به سابقه درخشان شرکت عظيم خودرو در بخش فروش داشته باشيم.اين شرکت سال هاست به عنوان انواع فروشنده خودروهاي داخلي و خارجي در بازار حضوري جدي و قابل قبول دارد.ليزينگ عظيم خودرو هم توانسته است در بخش فروش اقساطي خودرو نقش خود را به خوبي اجرا کند.در اين زمينه نه تنها جوان نيستيم بلکه صاحب سبک هستيم و تجارب زيادي در اختيار داريم و قاعدتا مشتريان وفادار به خود را نيز داريم.عظيم خودرو سال هاست در فروش با خوشنامي مشغول به فعاليت است , کاري که بسياري از توليد کنندگان آن را به درستي نميدانند و از بابت آن با شکست مواجه شده اند.هم اکنون و با توجه به سياست هاي توسعه اي هلدينگ , مجموعه توليدي عظيم خودرو نيز در حال راه اندازي است و اين موضوع وظايف مارا سنگين تر ميکند.بايد شبکه نمايندگي هاي مجاز برند خود را نيز گسترش دهيم و فروش قطعات را در برنامه بگنجانيم.سياست هاي جذب و حفظ مشتريان اين شبکه از سياست هاي کلي گروه پيروي ميکند و هدف جلب رضايت همه ذي نفعان اين شبکه است.

گپ و گفتگو

برای شرکت در گفتگو باید وارد حساب کاربریتان شوید